
Şirketin mevcut durum ve öncelikli ihtiyaçlarını belirlemek için ön değerlendirme yapıyor, karar vericilerle görüşüyor ve şirkete özel aşağıda belirtilen içeriklerden oluşan çalışma planı hazırlıyoruz.
Hizmetlerimiz
Kurumsal Strateji ve
Performans Yönetimi

-
Şirket vizyonu, misyonu ve stratejik önceliklerin tanımlanması
-
Orta ve uzun vadeli stratejik plan hazırlanması
-
Şirket Karnesi (Balanced Scorecard), KPI ve OKR gibi performans izleme sistemlerinin uygulanması
Satış, Pazarlama ve
Ürün & Hizmet Yönetimi

-
Ürün ve hizmet odaklı satış süreçlerinin ve satış hunisinin tasarımı
-
CRM / CEM entegrasyonu ile müşteri ilişkilerinin güçlendirilmesi
-
Pazar araştırması, analiz, konumlandırma ve pazarlama planının oluşturulması
-
Satış KPI’ları ve prim sistemlerinin yapılandırılması
Bütçe Yönetimi ve
Veri Analitiği

-
Departman bazlı yıllık iş planı ve bütçelerin hazırlanması
-
Büyük veri kullanımı ve veri analitiği sistemlerinin oluşturulması
-
Veriye dayalı karar alma süreçlerinin geliştirilmesi ve yönetim panellerinin tasarımı
Müşteri Deneyimi ve
Müşteri Odaklılık

-
Müşteri yaşam döngüsünün belirlenmesi ve analiz edilmesi
-
Müşteri temas noktalarının detaylandırılması ve temas süreçlerinin tasarımı
-
Müşteri segmentasyonunun değer ve ihtiyaç bazlı olarak yapılması
-
Müşteri geri bildirim ve şikayet yönetimi süreçlerinin oluşturulması
İnsan Kaynakları ve
Kurum Kültürü Yönetimi

-
Yetenek havuzu oluşturma ve yönetim uygulamaları
-
Çalışan memnuniyeti, bağlılığı ve şirket kültürünün geliştirilmesi
-
Görev tanımları ve departmanlar arası iş birliği süreçlerinin yeniden yapılandırılması
-
Kişilik envanteri ve vaka çalışması uygulamaları ile personel gelişim programları
Kurumsal Yönetim ve
Organizasyonel Yapı Tasarımı

-
Yönetim kurulu ve icra kurulu yapılanmasının tasarlanması
-
Ortaklık yapıları doğrultusunda aile anayasası oluşturulması
-
Kurumsal yönetim ilkeleri ve iç yönergelerin geliştirilmesi
-
Etkin kurumsal iç iletişim süreçlerinin tasarımı
